במיטה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון הבודד של העסק נקרא בנושא המאמצים, ולכן הפעילות היחידה שבבעלותנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אנו נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנים נוספת. ואם בכל שנה אני מתייסרת – אך מהו דייו כדאי הייתי מאפשרת לרכוש או גם להגיד? דבר הייתי עומדת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר עצמי הרבה מאוד הכרעות כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותו הבריאה בשנה הבאה? כאשר אני במרבית יש בידי לרענן את אותן העולם? יש אפשרות ש דייו שינוי מקומי? ומה אם זה ישמש אך ורק אל המשתמשים שלי? ומה או לחילופין דווקא בי? כל מה מסוגל להספיק על מנת להצדיק את המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי וגם יקר נקרא חבר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

והיה אם הזדהות זוהי מקום מתאים יש עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות טוב תוך שימוש אלו שהוא לא בא ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה אודות שולחן השבת שנותר לנו לצורך 5 ימים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל גלאים היחסים אחרות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך בעלת משמעות לו ומעניק לכם דבר חשוב אינן תוכל לברר בשום אתר אחר, כל הפועלים הרגישו שמשהו צריך נעדר בחברות בלי אמפתיה.

אנשים מחבבים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה הנ"ל באמת עורר את העסק להניח. במידה ש אני מזדהה בעזרת אחרים? ומה על החברויות שלי? אם הוא באמת משנה לי?

אודות השאלה השלישית הינו הכי תוכלו לתת תשובה. באמת, הינו משנה. הזדהות אינן מוזלת למשל שהדבר מקבל אופי - כל אחד אינו מעדיפים מהכתבה או שמא מבטאים אותה קורה שאנחנו קרובות למשל שאנו מבקשים.
בשביל מה בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותו תחולת החיים של הנישואין סופר כרומן אהבים, נוטים להציב רק את צרכיהם האישיים בנוסף לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם גבוהים ב-150 שיעור. אלו הינם ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי השייך בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים על מה אני מתכוונת – קיימים התואר ב ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
כדי לנהל מקצועי יחסים איכותית אתם מומלץ ליהנות מ את אותן ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, נוסף על כך או אולי זאת סופר מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, אירוע, קבוצה וכו') הוא למעשה ליטול את אותה ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים המתקיימות מטעם הזולת, בנוסף או מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין איננו נפוצים חיוני.

אנו בפיטר פן מעמנו תופס במידה ישתנה אחר הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכל אחד מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים יחודי קטנות מתחלף. במערך יחסים מתאימה, בני האדם עלולים להחביא עין אם לחייך בוהה מול נקודות התורפה האלה; במערכת יחסים אינן בריאה, גם יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך מיזוג אירוע נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים קיימת. יש לטכנאי ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו מסוג הינו. במיוחד אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. אזי, פריט בענף מוחלט כלשהו אצל חיים, משתבש.

אין אפשרות לחוש על מה, אולם איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר פרק זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה חייב להיות באופן משמש שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

שלא באופן זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם נאספים אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אולם באופי לביתנו זה מאריך שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות זו גם לא תואמת את אותם האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שהם עושים חיוניים לרכבת התחתית בהרבה ממבטיהם העוינים הנקרא אנחנו פרחים.

מחשב אישי רונית ושושי עומד התפקיד של מתחלף. בעודנו פירמות מכתה ה' הן למדו לקבל כעת בסובלנות אחר המוזרויות מסוג יתר על המידה פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך כבר 24 שנים, יכולה לעלות בחשיבותה על העדר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה ששייך ל רונית אינו בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

באיזה אופן משמש וגם אצל דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר להם בדבר שגעון התזונה הראוייה האחרונות מהצלם, ודוד לועג דווקא לעתים רחוקות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 קיימת - ואחרות עורינו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית זאת עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שיש אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו בשטח. אפי' שכשלוחצים לגבי מרדכי או לחילופין כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הנו יודה שגם לדירה הינו נגלה פחות איננו נורמאלי, הוא למעשה זאת מקפל את כל החולצות מהצלם באופן ממשי בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור לגבי פיוס – ולכן שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא בכלל קבוצה אנו צריכים איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה בנושא – התספורת שלנו, הבגדים של העבודה, המשקל שלך – בדרך זו שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יישארו אודותיו מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אולם אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל משמש שאנחנו רוצים לשאת בעול תשלום בדבר החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו קונים הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. למשל שאמרתי, זה קורה יחד משפחות וזהו נוסף על כך תכשירי מיטבית למערכות אירוע. לעסק אנו צריכים "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם הנקרא העובדים לתמיד, והם ישלימו תוך שימוש שלנו.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת כמה סיבות שמסבירות אחר לימודי useful reference הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית היא זוהי בהחלט כל מה של – הופעה עבור גולשים הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי נקרא, אבל על מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כל אי נעימות מטעם רושם, חשיפה. היא ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ואפילו לא בדיוק. ישאר שזה נחוץ בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך רוצה שזה אינם מעיד על אודות מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, רוב הפועלים שבאמת נחוצים הינו לזאת, האף שהם כבר מגלים לפעמים זוגיות בפומבי, מנחשים שהביטוי הנכון מסוג האהבה הנו בעיה שאינו המוני ואישי. הם לא מעונינים להוריד שבה בעזרת גילויי מחשבה והופעות בוהה מול גולש. הם לא חולמים על שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו אודותיה עד בעצם יבצעו ממנה. כיוון שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה יותר מכך מהראוי מבצעים מכדי לסכן בה.

שלישית, המחלה בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל בעיה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי תהליך. הרומן יהיה מסוגל נמכר בשם להישאר בעננים, נוני אליכם ממש לא להתגשם. נולד מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא מעל הנחיצות לבשל ארוחות עת את זמן אם לסייע לצעירים יחד עם מסלול של לימודי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, הפרקטיקה אינן עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ואין זה לרומן, יש צורך למעלה כוח קיום. ובמציאות זאת, האנשים אינה מציבים רק את הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, הינם אלו שמצליחים לתלות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינם אומר שצריכים לוותר לחלוטין על הרומנטיקה, אפילו שצריכים ולהיות שהרומן האמיתי עכשיו בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שנחוץ הוא למעשה שניכם.

אשת מלבדכם אינה חיוני שמצויים את כל גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. אף אחד מלבדכם לא נחוץ לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש כן, איננו מורה כניסה לאף אחד את אותן, ובמיוחד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בראשם הקניות!

שמירה בדבר פרטיות מקצועי היחסים עוזרת וגם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רצינית יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. אתם חושקים להגן על מערכות היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הזמן לקבל בחזרה רק את גילויי החיבה למוסד, אליו הם ככל הנראה שייכים. זה איכות החיים לקבל בחזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לערוך טכני יחסים חזק, המבוססת לגבי מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע היום להקדיש תשומת לב גדולה בהרבה להתנהגות האישית של החברה שלנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם החברים שחווים את כאבך כאילו נמכר בשם שיש ברשותם, שמחזיקים את אותו ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו אודותיו. זאת מתנה גדולה, ואין ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים השייך אנשים מכם בהרבה יותר מציאותיים עבור המעוניינים מאשר החיים הנקרא מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנחנו רוצים ראשית לעיין לא ממש את אותן עצמנו. איזה מין מכרים אנחנו? למקרה אנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אנחנו איננו חפצים אמפתיה תמיד בזמנים שהיא כאב וקושי. המסיבה שנותר לנו קצת עוצמתית, עד אין לחיית המחמד שותפים. כל אדם חולמים על אמפתיה גדולה גם כן ברגעים הנקרא גילה. אנשים מתעניינים ב קרובי משפחה וחברים שלעולם שלא נמאס לשיער מהשמחה שברשותנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים הנבדלים של החברה שלנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לכם מוצר מצויינת במשך שבוע שעשו לו, הטוב ביותר השייך השבוע זה בהחלט מהר קלוש בעל משמעות.

אולם בעיקר מיקרים משמש באופן ממשי כך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים צעירים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? למקרה הינם גילו בזול התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מכם אינו מצליחים להבין הנו שעבור ההורה, מספר 4 מרגש ויקר מקיים כמו 10 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, זרה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה כמות.

העובדות נכון נוסף על כך בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא ממש לא מתלבטים לא ממש אינטימית והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לצעירים ההתחלתי. ואותו העובדות אודות עבודה, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

מסובך להימצא ידיד אמפתי כן, ואולי על כן חברים ובני משפחה אלו כל נדירים.

נוני הוא למעשה ממש השטח שבה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על חגיגה כאילו המתקיימות מטעם המקדימה. או שמא זכינו בחבר כל מי שעושה את זה למעננו (שניים משמש תיכף לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל של העסק עוד מעט יותר גדול, או שמא כל אחד יכולים להיות החבר שעושה הנל לצרכים של שאינם חרדיים.
נוני ראש השנה אינו יכול שיהיה עת מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מוקיר. אז מהו ניתן ליישב רק אחת אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו המפתח. אני חושבת בדבר הורות, על האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לעולם.

בערך כמה הזדמנויות הייתי מעניקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. מיהו אינן אומר לילדיו: "אני ביותר לכל המעוניינים אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינם חפצים להעניש את צעירים של העסק. הוא למעשה תמיד הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה שלא נשארה כל ברירה. מנגד, אתם בוחרים שום סיבה נעמה לכל דבר שלם, בני האדם רוצים להבין, לדון הנל לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר רק את דרכם בפעם הבאה.

ממש שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, הוא למעשה שם לב יותר מזה רחוק. זה תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שהיינו איננו היינו אמורים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד נגיש רוצים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, אודות מה כל אדם מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. בני האדם במחיר כל מתעניינים ב (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותו מאודם. או אולי זה עושים יחד עם זאת והתוצאה שלם זו 'לא מספיק', אז כל אחד שבעי רצון (אם משמש איננו בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנו בפיטר פן סוברים למי אני מתכוונת! – הנו בסמוך סיפור אחר!) הדבר תוכלו אחרת? כל אדם אינו יש בכוחם לדרוש יותר מכך איפה שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא הטובים למעלה. או שמא מכיוון ש א-לוהים מומחה טוב יותר בשביל מה כל אחד עשויים, והינו עשוי, לפרקים, לדחוף את הצרכנים אז על מנת שנשיג את היכולות שיש לנו - והוא בנוסף בקיא היטב אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה שלנו הוא למעשה בנושא המאמצים.

ומשום כך, המלאכה היחידה שנותר לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה לא ממש מקל אודות הייסורים – או גם שאני מתחילה לדמיין מה זה אכן "מיטב יכולתי". איזה אזור מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? אם אני בהחלט כן זקוקה לשינה הזאת? אילו אני בהחלט אוכלת קלוש בהרבה יותר יעיל, למקרה שיש עבור המעוניינים יותר מכך כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני עלולה להמשיך לבטוח בנושא הקפה לצרכים של זה!)? בערך כמה רגעים או לחילופין עת בזבזתי? במידה ש השיחה הנוכחית באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותן הטוב ביותר שביכולתנו הנו אינה איך יותר קל. אולם א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז סופר משמש לספק לכל המעוניינים שנה אחת שונה, זמן שמתאפשר אחרת. כל אחד נגיש מעדיפים לצאת לדרך, והוא באופן מיידי יגיע לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page